کتاب سرگرمی رسانه ای: رویکرد اسلامی – ارتباطی به سرگرمی در سیمای ملی

معرفی کتاب

این اثر با فصل اول در قالب کلیات و مفاهیم آغاز می شود و به طور طبیعی نویسنده به سراغ مفاهیم مهم و مفهوم شناسی اسلام، سرگرمی، لهو و لعب و فراغت رفته و موضوعاتی مانند کار، نیاز، رسانه دینی و نظریه یا الگوی هنجاری را بررسی کرده است.

فصل دوم کتاب با عنوان دیدگاه ها و نظریه های سرگرمی و فراغت، نیز به محتواهای مختلفی در زمینه فراغت و سرگرمی، مبنای هنجاری فراغت و نظریه های سرگرمی اشاره کرده است.